2012-11-06, 23:28

Slagit mig ner i soffan framför valvakan. Har taggat hela dagen, haha lejd.. Satt på praktiken och längtade efter att se allt spännande. Vi få la' se vem som kammar hem det. Hoppas bara vi får veta idag, känns lite irriterande att behöva vänta. Who knows. Ska dock inte se alltför länge, varit så himla trött idag.
 
Förövrigt så äääälskar jag att Filip är med på valvakan. Lätt värt att bara se därför. Och imorgon släpper han, tillsammans med Fredrik en speciell val-podcast. Underbart. Älskar, som alla troligtvis redan vet, dem.
 
Idag så har jag idag umgåtts med världens bästa Lisa. Har, som vanligt, skrattat i massor. Skrattar alltid som mest med henne. Galet skoj! Och trots att hon snodde både min dator och telefon så älskar jag henne.
Nu på kvällningen så har jag pratat i telefon med fina kusiner. Åh vad jag tycker om dem! Längtar tills jag får hänga med dem båda. Ser verkligenverkligen framemot den kommande Stockholmsweekenden, lär bli galet bra.
 
Ajaaaaa, sovgott hörrni. Det ska då jag göra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0