2012-05-26, 00:55

Min dag.
Haft mitt sista nationella i engelska. Satt och surrade med lisa. Det gick bra.
Besökt farfar, gammelmormor och gammelmorfar. Det var fint. Har längtat. Och saknat.
Käkat go'sallad till middag. Mums!
Blivit besviken över nya sandwichglassen. Not good at all.
Fyndat böcker, och en väska på kupan. För 30kr sammanlagt.
Läst och myst med nella i hammocken.
Somnat i solen.
Lyssnat på alldeles för mycket musik. Just nu sjunger U2 om namnlösa gator.
Ätit jordgubbschoklad och slängts tillbaka tre år i tiden. Minns hur helig chokladkakan var nere på Malta. Fina tider.
Målat naglarna knallorangea. Med ett nagellack som följde med min nya tidning.
Njutit av att kunna vistas ute i tshirt och solbrillor.
Sett pangpangfilmer och käkat chips med min pappa och lillebror.
Nu ska jag lägga mig i sängen. Med min nya bok som sällskap.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0