2012-05-23, 23:03

Så. Jäkla. Trött. Somnade i fåtöljen tidigare när jag låg och läste. Så jag ska alldeles strax krypa ner i sängen med boken. Mysipysiiiii. Får sova riktigt länge imorgon, sovmorgon framtill 11.30. Wiho! Hoppas på bra väder, för jag ska nämligen cykla till skolan.

Mer än att sova så har jag bakat och fixat till morgondagens musikcafé (hoppas alla jag känner kommer, annars då j*vlar). Har även hängt med min bästa vän aka. Eliiiiiiiiin. Hon är fin. Pluggat har jag också gjort. Och kramat på min pappa. Och mamma. De är finast.

Men nu ni mina vänner, nu ska jag borsta gaddarna och dra på mig pjammeeeeeen. Goodnight!
Kommentarer
Postat av: Elin felin

Tur du tycker om mig även om jag säger saker som du inte vill höra ibland.. ;) Kram

2012-05-24 @ 21:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0