2012-06-14, 00:40

Har nån skrivit en låt till dig?
Min mamma har skrivit oräknerliga hitte-på-visor.
Vilket är ditt favoritplagg?
Min orangea Indien-sjal. Den är det finaste jag vet.
Vad ska du rösta på i nästa val?
Rött
Vem kramade du senast?
Min mormor.
Äter du djur?
Yes I do.
Vilken är den bästa TV-kanalen?
Ingen aning?
Vem lyssnar du helst på musik med?
Tveklöst, min pappa. Pappa och musik är som popcorn och salt. Incomplete without one another.
 Är/var du ambitiös i skolan?
Jovars.
Vad står det i ditt senast skickade sms?
Ojoj!! Ja sovgott på dig:)
Liknar du din mamma eller pappa?
Båda två, oerhört mycket. Dock pappa i utseendet.
Vilken är den bästa boken du läst?
Eat, pray, love. Inte just för handlingen utan för att den betyder så mycket.
När grät du senast?
Tidigare idag, när min gamla mentor pratade med sin avskedsklass, min lillebrors.
Vad är ditt drömställe?
Just nu drömmer jag om en liten kvarterskrog i Italien. Mat som lagas i ett pyttelitet ganska tveksamt kök, men som smakar gudomligt och doftar underbart. Italienskor och italienare runt omkring tjabblar på om allt eller inget. Troligtvis någon skandal eller EM. Och mitt i allt. Jag. Och kanske en vän. Lite smått vilse, men ändå precis där vi ska vara.
Gillar du att sporta?
När det går bra, ja. Annars, nej. Så vanligtvis är svaret nej.
Är du nöjd med ditt utseende?
Ja, det är jag. Och jag önskar att alla vore det.
Vem litar du på mest i hela världen?
Mig själv. Min mamma. Linda.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0