2012-07-26, 13:13

 vad har du på dig?
byxor och linne. hade bikini, men solen gömde sig.

hur mår du?
bra. lite hungrig, annars riktigt bra.

vad önskar du dig just nu?
värme. och en utlandsresa

vad har du ätit idag?
fil med jordgubbar, och daim.

vad ska du göra imorgon?
begravning och, mest troligt, pdol. kontraster.

och på söndag?
jobba

vem saknar du?
inte någon, just nu.

senaste köp?
en cider.

vad skrattade du senast åt?
något roligt, igår.

vad grät du senast åt?
hachiko.

vem sov du senast med?
en söt en.

vad läser du just nu?
sista sommaren med dig.

senast sedda film?
hachiko, om jag inte minns fel.

Vilken svordom använder du mest?
helvetes

Vem var den senaste som ringde dig?
lisa

senast 3 inkomna sms?
”Joo om solen fortsätter vara framme;)”
“Hahahhaha...”
”Ring mig:)”

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
“Vi får hoppas på det:)”

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
med min klass är nästan allt roligt.

Vilken är din favoritfrukt?
apelsin, melon

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
ingen, tror jag.

Vad är du rädd för?
mörker och en hel del annat.

En person du tycker är snygg?
justin timberlake, i friends with benefits.

Din favoritkaraktär ur en serie?
haley eller brooke i one tree hill, tror jag.

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
ellinor

Vilket språk hade du velat lära dig?
italienska.

Vart vill du åka just nu?
någonstans varmt.

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
är ett tag kvar, så hinner nog ändras tills dess.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0