2012-07-04, 00:07

Ids inte räkna upp allt jag gjort sen sist. Inget särskilt. Jobbat, umgåtts med vänner, ätit, sovit. The usual, you know. Hur som helst så har jag haft det bra!
 
Igår kväll var jag och Charlotte på nolia och åt go'mat och umgicks. Sen bunkrade vi upp med frukt, bär och chips. Sofia anslöt sig till oss och vi hade en riktigt bra kväll. Fina flickor det dära! Idag jobbade jag fram till två, sen somnade jag på soffan. Sjukligt trött tjej. Har varit på lite halvpissigt humör hela dagen. Så ska strax krypa i säng, glömma dagens bekymmer och bara drömma söta drömmaaaaar.
Imorgon är jag ledig. Men för det ska jag inte sitta still. Mina favoritungar kommer hit och jag ska rå om de hela dagen. Mina tre hjärtegryn.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0