2012-01-29, 23:54

Jag har skrivit många sorgsna och nedstämda ord senaste tiden. Tänkt många sorgsna och nedstämda tankar. Men nu är det som att allt har försvunnit. All glädje har återfunnit sin plats och, som jag sa till Charlotte, life is playing. För jäklar vad mycket fint vi har runt om oss. Människor, platser, minnen, känslor och drömmar. Det är de vi ska fokusera på. Inte på allt det tråkiga, tragiska. Glädje finns överallt och det är den vi ska leta efter.
Så uppskatta det du har, gläds åt det du har haft, dröm om det du kommer att få och njut av livet precis som det är för just dig, just nu. För hur mycket du än vill och hoppas så är allt som det är, det du inte kan förändra är det lika bra att acceptera.
Man får vara ledsen och tänka sorgset och nedstämt, men någon gång måste det ta slut.
Jag hoppas mer än någonting annat att känslan jag har just nu sitter i.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0