2012-01-27, 16:19

Fredag, bara det gör en glad idag!
Det bjöds på minisemlor och nötchokladkakor till fredagsfika i personalrummet idag. Jag och min handledare pratade om allt och inget hela dagen. Kotlettrad, rosmarinpotatis, beasås och sallad till lunch. Fick hänga med fina barn på fritids, leka med barbies, bygga lego och spela spel. Sluta tidigare och gå hem med bra musik i öronen.

Nu ikväll ska jag umgås med världens finaste Charlotte. Kommer bli grymt! Ska rå om henne hela natten, och inte sparkas.. Okej kanske drar till med en for old times sake!

Imorgon väntar klassfest med världens bästa BF2A.

Ska packa ihop mina grejor nuuuuu tänkte jag. Lite music på det, great!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0