2012-01-22, 22:03


Helgen som passerat har varit himla fin och om jag får tro och hoppas lär början av veckan bli detsamma!

Fredagen fyllde som sagt var min bror år så då firade vi honom. Jag var med min favvokille, pratade, umgicks övningskörde med min far och sånt där.

Igår kom några tjejer hit på middag. Vi surrade, åt, såg gladiatorerna, skrattade och hade det allmänt bra. Himla fin lördagkväll med andra ord!

Idag vaknade jag lite senare än planerat, Cajsa var redan vaken och redo för match.. Hann med andra ord inte säga många ord till henne innan jag önskade henne lycka till. Efter drygt två timmar i soffan drog jag på mig kläder och gick ut på en prommis med min finaste moster och vovvarna. Himla mysigt och välbehövligt, min moster är bäst!

Imorgon fyller världens finaste, bästa, underbaraste, vackraste, snällaste, roligaste, lejdaste men framförallt min Linda år. Som jag ska krama på henne då! Hon är verkligen bäst och finast på jorden!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0