2012-12-04, 19:23

Har typ 700 grejer som ska göras till skolan. Men jag är vid gott mod. Eller okej, nej. Så jäkla stressad. Meen måste säga att jag är glad i alla fall. Gladast. Vet inte riktigt varför. Känner mig bara jätteglad. Av ingen särskild anledning. På promenaden hem idag fick jag en sån där lyckokänsla i magen. Sån där som man bara får ibland. Samma igårkväll, fick världens rus av glädje. Det är fint. Livet. Så himla fint.
 
Denna glädje gör mig riktigt effektiv. Vilket det bara gör mig ännu mer happyyyyy. Igår gjorde jag bort massa grejer som har legat och tryckt en längre tid, sånt där man bara skjuter framför sig men aldrig gör. Så himla skönt. Idag har jag skrivit 1000 ord om mig själv på engelska. Jag har läst massa postcards for my postsecret analysis. Nu ska jag avsluta en "rolig grej" till historian. Det heter så. Rolig grej. Jo tjena.
 
Gotta go now. Har inte riktigt tid för det här. Ska finish this up och sen glöggmysa. Lite mys i vardagen behövs alltid.
Puss och kram mina vänner. Ni är fina.
Kommentarer
Postat av: JuLia

Kan inte du dela med dig lite av din glädje så att jag också slipper känna världens stress och kan klara av en massa oklara saker? (a)

2012-12-04 @ 19:46:37
URL: http://lunderquiiist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0