Sammanfattning av söndagen den 22 maj 2010


Satte oss än en gång i bussen, denna gång skulle vi till Seleneborsk.

Där skulle vi lyssna på när kvinnokören sjöng och se när de dansade.

Sen var de dags föra våra dansare, och musiker.

Vi (jag och min ryska familj + en svensk familj och deras ryska) drog oss en bit utanför.

Medans grillen tog sig,

gick vi och tog lite kort runt i området. Många kort jag visat er är härifrån.

Lite lunch, prat, te och skratt senare hoppade vi in i bilarna och for vidare mot..

.. vita havet. Marina var så orolig att jag skulle frysa, så har en vinterjacka hon propsade på mig!

En otroligt söt och snäll vildhund följde med oss en bit på vägen.

Vi gick på stenar, spanade sälar och pratade. Det går inte riktigt att förstå hur fint och underbart det var där.

Därefter for vi hem, och drack te. Jag packade ihop mina väskor och för sista gången, detta besök, somnade jag i Marks säng.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0