Less all denna tandvärk..



Har legat i sängen och pluggat gode så länge, sen försökte jag somna. Men inte kunde jag de, den där jävla (ursäkta svordomen men det gör förbannat ont) ickeexisterande tanden/gluggen gör så ont så jag vet inte riktigt vars jag ska ta vägen. Det ilar i hela huvudet, ungefär som när man har hål kan jag tänka mig. Fast det här är i hela vänstra sidan av huvudet, den övre käken. Undrar om det här är normalt, jag drog ju "bara" ut tänder liksom. Har redan missat ett prov tack vare den, så sluta nu.. Kan inte min mun bara ge sig och bli snygg, rak och smärtfri?!

Nog klagat för idag. Återkommer igen imorgon. Då ska jag vara positiv och bara skriva solskensglada inlägg. Om plugg, städning och min nya kjol.

Tills dess, sovgott!
Kommentarer
Postat av: anesa

Sv: Härligt att höra, min helg var helt underbar :D haft en bra vecka?

2011-05-25 @ 15:04:16
URL: http://anesamjao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0