fångat bakom linsen



Som jag skrev tidigare så gick jag på en prommis med Nella. Kameran tog jag med mig, var ett tag sist sen jag fotade så kände ett litet sug efter att knäppa några bilder. Några blev många och datorn är nu fullproppad med nya bilder, här ovan ser ni ett axplock. Jag och kameran har återfunnit vänskapen och är nu bästa vänner, dock inte i det avseendet att jag tar superfina bilder, utan i det att det är så kul att knäppa..

Promenaden min slutade, inte så förvånande hos mormor och morfar. Där blev jag bjuden på te och mackor. Mumma!

Nu ska jag knyta på mig förklädet. Glassmakerie och pajbakande står på schemat. Ska bjuda mina finaste på det när vi ser esc ikväll. Mamma är i matlagartagen och idag serveras det ankbröst med sötpotatispure ooch syrlig vinsås. Lär bli hur gott som helst!

Trevlig lördagkväll på er :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0