agnes obel - riverside



Både jag och ni var tydligen snälla idag! Tänkte på bilderna, om ni inte förstod :) Min söta syster lånade kameran och gick ut för att fota en sväng. In kom hon med en drös bilder på olika blommor och växter som ploppat upp ute i trädgården. Härligt med försommar! För nu tycker jag man kan säga det, försommar..

Av bara farten så kom en bild på mig med, inte allra snyggast direkt men ääh det skiter vi i. Men med micke som fotograf så kan jag ju inte annat än he upp den ;)

Har haft den bästa torsdagen på allt bra länge. Det enda negativa är värken i munnen som kantat min dag. Bävar lite smått (oerhört för att vara ärlig) inför nästa vecka då det är dags igen. Tiden har gått oerhört fort och på bara en vecka står jag åter i mitt ryska hem med världens allra allra bästa och finaste familj. Lär inte vara särskilt kul att sitta 12 timmar i bussen och ha en härlig helg framför sig med ont i munnen. Fast ska inte klaga, finns värre saker än lite ont i munnen..

Nu ska jag gå och tvätta ansiktet, borsta tänderna samt ta med mig den nya tidningen fina mami köpte åt mig (läs oss). Sängen väntar med andra ord!
Kommentarer
Postat av: L i n n e a s b l o g g

sv: Åå tack, glad jag blir!

2011-05-13 @ 08:32:34
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0