ännu mer hårprat


dagens kvällsfika - I wish

Satte ner håret från min knut för ett tag sen, haft det uppsatt hela dagen. Insåg då hur himla mörkt det blev. Känner mig inte riktigt hundra. Får hoppas att jag både vänjer mig och att det försvinner mycket när jag duschar. Har haft liknande tidigare, men nu trovs jag inte.. Dagens i-landsproblem.

Inte för att verka alltför ytlig.. Sitter och kollar på en massa olika webbshoppar. Vill shoppa, so bad! Måste in till stan i veckan, reklamera mina trasiga skor. Kanske använder något av de presnetkort jag fått den senaste tiden. Förra veckan skickades en 200kr rabattcheck till mig från hanséns. Dyra grejer där, men acks å fina.

Hörrni efter hejn (the middle) så ska jag hoppa i säng. Så sov gott!
Kommentarer
Postat av: bitte

Hej tävlar ut en jättesnygg shoppingkasse på min blogg. Var gärna med om du vill=)



http://www.lovemercury.se/?p=2638

2011-03-23 @ 07:57:40
URL: http://www.lovemercury.se/?p=2638

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0