två gånger - en tradition?!


bildbrist

Jag har verkligen bildbrist, som ni ser. Därav dessa bilder. Men bättre än inget, right?

Ligger även idag framför primo paolo, lika läskande är det idag.

Är så oerhört trött, även idag, så kvällen ska jag spendera precis som jag gör nu. I soffan. Tisdagstablån är ju grym, så ska helt klart se tv :)

Höll nästan på att glömma, hårfärgen. Har ingen bilde eller så. Kan försöka ta en sen, eller imorgon. Vi får se! Den andra blev i alla fall mycket bättre. Kan visa mig bland folk ;) Blev mörkmörk brunt med lite röda skiftningar, ungefär så tror jag det ser ut. I ljusen jag har tittat i, i alla fall :)
Kommentarer
Postat av: Nathalie

hiss eller diss om min nya header?:D

2011-03-22 @ 20:49:07
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0