kjolen - perfektion


dör så jäkla snygg kjol. ja hela outfiten, men kjolen - kärlek vid första ögonkastet!
färgen, mönstret, det faktum att den är längre bak, tyget, ja allt!!

Kvällen har, som sagt var, spenderats med min familj. Mysigt var det och många skratt blev det. Våran humor alltså, hehe..

Imorgon ska jag och några fina flickor spela badminton i norrfjärden, så ska snart gå och lägga mig så jag är utvilad ;) Spelar hellre än bra, men det funkar nog.

Ska dricka upp tekoppen till ett ocavsnitt, sen sängen. Sovgott alla fina :love:
Kommentarer
Postat av: Karin

Välkommen till min blogg:) Jag har faktiskt kvar mitt gamla jobb till viss del, på distans (jobbar med webben). Vi flyttade hit pga min begåvade kille som fick ett fint erbjudande här på ett par år:) Så på den vägen är det! Om du undrar något mer så fråga:) Trevlig helg kram

2011-03-27 @ 04:31:25
URL: http://Karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0