hårfärg



Texterna ovanför kan sammanfatta min kväll! När den första hårfärgen (yes, blev två..) var i så underhöll jag mig som sagt avr med oc men även apelsiner och te, såklart. Sen har jag hunnit duscha två gånger. Varav en av dem var nyss, så jag vet inte riktigt hur jag ser ut i håret ännu..

Jag och mamma for och akutköpte hårfärg, vi blev dagens mest uppskattade icakunder. Sådär i sista minuten, precis när kunderna börjar fara, då kom vi. Efter lite velandes, och telefonsamtal, fram och tillbaka om jag ska färga om eller ej så tog jag till slut en brunfärg.

Ska se klart avsnittet jag pausade när klockan ringde och sen ta mod till mig och ta en ordentlig titt i spegeln. Förhoppningsvis behöver jag varken rygga tillbaka eller ta till tårarna..

Sovgott!
Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hoppas du får en fortsatt bra dag! :)

2011-03-22 @ 16:05:41
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0