girlysaturdaynightdinner



Sorry för den dåliga uppdateringen, men jag har varit upptagen på annat håll!

Igår kväll mös jag och mamma framför film som sagt avr. Vi hann även slutföra ett hemligt projekt ;)

I förmiddags bjöd farmor familjen på goda väfflor, med min favorit - hjortonsylt!! Efter det for jag och mamma en sväng till dollar och så. Behövde lite godis mm. ;)

Nu har jag lagat mat och fixat sallad tills dess att mina fina vänner anländer. Ska snygga till mig litegrann bara.

Kameran är framme, så om ni har tur bjuder jag på bilder imorgon :)

Trevlig lördag på er allihopa!

Elin tyckte jag borde skriva om henne. Elin är fin! Nöjd nu? ;)
Kommentarer
Postat av: Elin felin

Hahahaha!

Nu är jag nöjd :D

2011-03-20 @ 13:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0