På ett dygn befinner jag mig i Märsta och på två dygn befinner jag mig i Bregenz


Har fått träffa finaste lilltjejen idag. Vilken lycka att hinna hålla och snusa på henne. Otroligt!

Nu håller jag på att packar för fulla muggar och har precis avslutat ett skypesamtal med Smilla och co. Ska skriva ut biljetten och lite sånt.

Vet inte hur det blir med bloggning nu närmsta dagarna. På tisdag hör jag förhoppningsvis av mig på kvällen när vi tagit oss från Zurich, åker nämligen dit. Lär vara i huset ungefär vid halv åtta, åtta :) Ni ser ju!

Men först ska jag tillbringa en dag med finaste Anna, Stefan och flickorna.
Kommentarer
Postat av: Elin felin

Ha det så himla skoj i sommar! Kommer att följa bloggen för att få se allt roligt du är med om =)

2011-06-13 @ 14:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0