23:40


Angående förra inlägget.. Jag vet att ni nog tänker att jag har ju faktiskt valt det själv, och jag har det ju bra och allt är kvar sen när jag kommer hem. Det handlar om två månader, ingen tid alls om man verkligen tänker efter.. Och jag vet, jag vet.. Det stämmer, på alla punkterna. Men ändå inte, känns det som.. Jag skrev vad jag känner och inget annat. That's that.

Nu har jag packat klart, tror jag. I världens minsta resväska.. Den är proppfull, till bristningsgränsen. Och än är inte datorn (ska ha med den som sällskap, har en massa filmer och serier mm här) eller neccesären i den. Dock alla tidningar jag fick av mamma, 4 böcker varav två av dessa är lånade på bibblan här och de andra två har mamma skickat. Har en femte bok i handväskan som ska med i bilen. Har förresteen inte heller packat ned mina gympadojor.. Hej och hå..

Ska se om jag hinner uppdatera någonting imorgon, osäkert.. Annars så ska jag försöka tidsinställa några inlägg nu.. Vi får se hur många det blir. Kan hända att jag somnar, eller så avbryts jag av ett skypesamtal.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0