Bilder från Lindau och lite annat


Igår var jag en sväng (från sex till tio ungefär) till Tyskland, närmare bestämt Lindau. Eftersom att det var söndag så var alla affärer stänga. Det var lite trist, men staden var så himla vacker att det faktiskt inte gjorde särskilt mycket. Här ovan är det lite bilder från den del av trippen då det var riktigt ljust ute. Bilderna jag visade igår kväll var även det från Lindau, solnedgången.

Jag gick omkring och tittade på allting, i massa skylfönster (okej, det hade varit himla mycket roligare om allt var öppet), gick längs vattnet och tittade på allt vackert.

Nä vet ni vad, får skriva klart sen. Hojna vaknade just! (Hon somnade om!)

Tror minsann att jag, någon dag framöver, ska ta båten eller tåget dit, igen. Det enda som saknades för att göra visiten där fulländad hade väl varit lite sällskap.

Fast där ljög jag nästan, för om jag ska vara ärlig så var det ganska skönt att gå omkring själv. I mitt eget tempo, stanna där jag vill stanna, gå dit jag vill gå. Och den enda människan i världen som man definitivt kommer ha en relation med hela livet. Det är ju en själv! Så jag säger som Blondinbella, min allra bästa kompis är ingen mindre än - jag själv!

Självklart är det ju alltid kul med sällskap, men sitt eget sällskap är inte heller helt fel.

Nu ska jag packa ihop grejer till mig och lilltjejen sen beger vi oss mot stranden.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fantastiska bilder du tar!!!!

2011-07-04 @ 16:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0