Sista juli - redan!!



Ungefär såhääääääääär glad var jag när jag verkligen insåg att jag skulle åka hem till bästa Sverige igen!

Ikväll ska jag, mamma och Linda (förhoppningsvis även Anna) se sista filmen i Millenium-serien, luftslottet som sprängdes. Som jag längtar, de andra två har varit så himla bra.

Idag har jag klippt gräset, lagat samma goda pastasås som jag gjorde igår, sorterat lite i min garderob och en del annat smått och gott.

Skulle egentligen ha varit med Hanna idag. Men ingen av oss hade riktigt tid, så vi sköt fram det till imorgon. Ska bli himla kul med tanke på att vi inte setts på hur länge som helst.

Anna, Visst är den fiiiin!! Klart du får köpa det, det ligger här och väntar på dig i tryggt förvar :) Måste säga att era flickor är verkligen oerhört söta. Bilden på Alice - finns inte ord för hur fin och söt hon är
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0