Söndag tredje juli 2011


Tydligen så är jag ledig idag. Hade ingen aning om det, fick veta det nyss.. Kändes lite surt med tanke på att jag gick upp i vanlig tid, när jag kunde ha sovit ännu mycket längre.. Fast får väl se det som att då har jag mer tid att vara ledig på :)

Tror minsann att min trötta uppsikt igår gjorde så jag blev ledig. CD hade en massa teorier om varför jag var tyst - men ärligt talat så var jag bara trött och lite låg.

Eftersom att allting är stängt och vädret är trist så ska jag spendera dagen precis här. I sängen! Med film, bok, te och lite sånt där :) Ska ta mig ett långt bad också. Kanske tar jag mig en skål glass..

Även idag åt jag frukost uppe hos och med Paul och Elisabeth. Och självklart äter jag frukost varje dag, bara det att jag brukar äta här i "vårat" kök och inte uppe hos dem. Trevligt värre! Elisabeth dukar alltid upp en värsting frukost. Med flera olika sorters bröd, marmelader/syltar, te, ägg, pålägg, kaffe, melon och massa annat gott!

Nu ska jag slå på första filmen. Talk to you later!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0