Måndag 25 juni 2011


Jag har tydligen blivit värdelös på hejn med bloggning. Lovade massa uppdateringar under helgen men ingen av de jag lovade har kommit upp än.. Aja, en annan dag :)

Just nu sitter jag här och tittar på den finaste lilla tjejen, hon sover här hos mig. Och ute i vagnen sover hennes fina storebror. Underbaraste barnen ♥ De andra två barnen, ja dem leker någonstans ute på gården våran.

Sammanfattning av dagarna som gått,

Iförrgår när Charlotte kom hit så lagade jag (med lite hjälp av henne ;)) en god italieninspirerad senaps och kycklingpasta. Sen köpte vi efterrätt på ica och hyrde tre filmer. Jag somnade dock under filmen, trevlig som jag är..

Igår så kokade jag rabarbermarmelad sen kom hela allihopen hit och jag mös med lillan, precis som vanligt numera. Det är nog världens bästa sysselsättning, skulle kunna fortsätta i all evighet. Sen på kvällen såg vi män som hatar kvinnor och därefter tog jag mig te och mackor med min goda marmelad och därefter väntade sängen.

Ska se om allt är tvättat så får ni kanske se mina senaste köp här senare :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0