Lördag den 23 juli 2011


Frukosten jag bjöd mami på i tisdags!

Förmiddagen spenderade jag med att städa mitt rum, hann dock inte göra så mycket innan Linda och lillan kom hit! Så jag böt ut dammsugarn mot en tekopp och surrade med mamma och Linda istället. Jag lagade god laxlunch till oss och därefter drog jag och Linda iväg och solade en sväng. Sen hemma har jag suttit ute och pratat med Linda och Hanna samt busat/lekt med Spiros och Lucas. En mysig dag med andra ord :)

Och vilken sekund som helst så kommer Charlotte hit. Vi ska bara äta och mysa.

Kram på er, så hörs vi imorgon!

För er som vill läsa berättelser från två vittnen på Utøya, här och har ni.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0