Jag skjuter upp kommentarer och mail till imorgon. Men lovar, då kommer svar!


Jag som skulle göra en tidig kväll.. Aja, en annan gång. Har skypat med världens bästa mormor och morfar, de är allt bra söta, och roliga, de där två.

Har även fått lite tips om vad som kan tänkas bli morgondagens svenska måltid.
Känner att jag har lite press på mig nästan, hehe.. Paul och Elisabeth, eller i alla fall Elisabeth ska äta med oss. Och hon verkade väldigt glad och nyfiken. Vi får se om det jag åstadkommer blir bra.

Imorgon ska vi ta tåget till Dornbirn, en stad här brevid. Vet dock inte vilket land den ligger i. Kan vara lite allt möjligt, här är man (läs jag) aldrig riktigt säker. Får googla det dära ;)

Nu ska jag sova, så sovgott!!


Update: Den är tydligen österrikisk och den huvudstaden i den här regionen (Vorarlberg). Opsi, det där borde jag haft koll på..

Elin: Hahaha! Du är allt bra bra du! Kram på dig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0