En tisdag som tydligen gått i ätandets tecken...


Jag och Charlotte brassade på stort med efterrätt x2, i lördags.

Dagen började på allra bästa sätt - tjejlunch på humlan med mina favoriter! Har även hunnit vara hos mormor och morfar och äta jordgubbar samt varit hos Jessica och umgåtts, druckit te och tittat på kisseungar.

Jessica följde hit sen och fikade, samma som igår. Sen åt hon middag med oss och pojkarna - grillat stod på dagens meny! Därefter en till tekopp och hallon från farmors trädgård samt grädde och glass.

Nu på kvällningen har jag och mamma sett film - the next three days.. Den du berättade om, Cajsa. Grym film!!

Pojkarna sover här inatt, så jag ska bara förbereda en välling flaska innan jag tassar ner och lägger mig bredvid busungen.

Hoppas på bra väder imorgon, vill ha soooool!

Har förövrigt tagit kort på en hel del av min shopping, den kommer att komma upp lite hipp som happ nu närmaste tiden.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0