everything is good, everything is fine

Har precis klivit innanför dörren efter en liten övningskörtur ner till Linda och Micke. Trevligt värre! Jag kan med glädje säga att Lucas faktiskt sa Amanda flertalet gånger :D

Min frånvaro idag beror på att jag helt enkelt varit upptagen! Känns otroligt skönt att ha provet bortgjort. Det enda som annars behöver göras i veckan är engelskaglosor och ev. ett matteprov.

Aja, efter skolan så gick jag in till stan och mötte upp Charlotte för en fika. Det hela slutade dock med att vi tog varsin club sandwich, gott :)

När jag kom hem så kom Jessica förbi på en tekopp, vilket även det var riktigt trevligt.

Dagen min har med andra ord varit toppenbra och veckan kunde inte ha börjat bättre! Känns som att denna vecka kommer bli super :)


little sis by me
Kommentarer
Postat av: L i n n e a s b l o g g

Åååh vad glad jag blir, vad gullig du är som tar dig tid att skriva massa fina rader! blir jätteglad verkligen! Stor kram!!

2011-01-31 @ 22:30:47
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0