.......................

Har skidor imorgon på gympan.. Vill verkligen inte, hatar skidor. Och gympa. Det är det absolut värsta jag vet. Blir nästan gråtfärdig när jag tänker på att vi även ska ha gympa i trean. Jag är så jäkla värdelös på allt vad idrott och sport heter. Raka motsatsen motför resten av min klass med andra ord. Känner mig så jäkla värdelös och bävar inför denna lektion från det att den slutat tills dess att den börjar, nästkommande vecka. Jag tycker det är så jäkla jobbigt, känner mig så dålig och lost. Värdelös. Hatar det helt enkelt..

så då vet ni, nä men ville bara skriva av mig lite....

Kommentarer
Postat av: Ida

Du är lika bra som alla andra och du klarar allt galant! :) Se det på den positiva sidan iställer för negativa för du är verkligen inte värdelös eller dålig! :) pussssss

2011-01-27 @ 15:16:45
URL: http://idaasundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0