angry

Blev varken besök eller ku, sitter istället och drömmer mig bort bland en massa Londonbilder. Skulle verkligen vilja åka dit. Har hittat en massa billiga hostel och allt, någon frivillig som vill följa som sällskap? ;)

Ska dock skriva klart om späckhuggaren Ronja nu, om jag lyckas installera office paketet alltså. Får inte till det och datorn säger att det inte går hela tiden.. Så om det inte funkar är jag gode körd.. Blir så jäkla irriterad på allt med datorerr, funkar aldrig för mig :S


känner mig typ söjn
Kommentarer
Postat av: JuLia

Jag följer gärna med ;)

2011-01-24 @ 22:04:08
Postat av: Amanda

Låter bra det:)

2011-01-25 @ 17:00:05
URL: http://amandael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0