En sån där dag då Nella är den bästa som finns och jag bara vill mysa och pussa på henne



Jag skippade stan idag igen! Jag ska dit imorgon med Hanna för fika, och på torsdag också fast av en betydligt tråkigare anledning.

Så idag har jag sysselsatt mig med att städa (läs plocka ihop i) datarummet. Blev himla mycket finare och roligare att vara här! Nella höll uppsikt på allt jag gjorde, i alla fall den första stunden. Sen somnade hon, som vanligt! Hittade lite indiska mynt som mamma har kvar. 2 rupees myntet var himla kul, bild ovan. Armen har till och med armband, hehe :)

Idag vill jag bara ligga i sängen och titta på film och dricka te. Så får det bli, det låter bra.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0