Idag är en himla bra dag, på himla många sätt.


lillfian et moi last week (himla internationellt)

Hej på er, blev visst lite längre mellan inläggen än vad tanken var. Men det lär vara så här till skolan börjar om jag är tillbaka i skolan :)

Sorry för det bästaste vännen!!! Saknar dig! Tycker att du ska bege dig från skogen nu, vi behöver dig bättre här!

Igårkväll var jag hos Sofia, hon bjöd på en massa gott fika och trevligt sällskap :)

Idag har jag städat mitt rum riktigtriktigt ordentligt, jag har sorterat, organiserat och donat en himla massa. Har även bytt ut alla grejer på mina hyllor, mina kuddar mm. så det blev lite höstigare! Har även varit en sväng hos Linda och Micke, ätit skrov från bigboy och besökt mormor och morfar.

Nu ska jag he ihop det sista här i rummet, ommöbleringen får bli en annan dag.
Kommentarer
Postat av: Elin felin

Skogen!? Hmm, undra vad din mor gett dig för bild av hur jag bor... Skulle själv kalla det... Lite lantligt med sjöutsikt :-)

Med en middagsinbjudan kan jag ju inte annat än he mig till stan, dyker nog upp nästa vecka som det ser ut nu :-)

Ska bli skoj att träffa er alla <3

2011-08-04 @ 22:46:38
Postat av: Sofia

Vem e lill bebben?? :)

2011-08-06 @ 02:31:41
URL: http://sofialidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0