Köksglädje och matprogram.




Idag har jag sett liiite väl mycket tv. Men det har ju varit såå mycket bra! Eller hur? Och visst får man ha såna dar, utan dåligt samvete?

Förutom de program jag nämnde tidigare så har jag sett true talent, Leila bakar i Frankrike och Middag på 30min med Jamie Oliver. True talent var lika bra som tidigare. Jag blir tårögd hela tiden och hejar på allihopa. Vilket program, love it! Idol kan slänga sig i väggen.. Leila bakar i Frankrike inspirerade till tusen. Vill baka nu nu nu nu. Sen inspirerade Jamie Oliver en himla massa också. Vill även laga mat nu nu nu nu..

Ska be om att få laga morgondagens middag tror jag, sen har vi ju en massa äpplen som måste omhändertas! Hmm...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0