Ännu en förkylning på gång? Förhoppningsvis inte!


Bästa kombon hos bästa mormor och morfar.

Ännu en regning dag...

Som sagt..

Idag har jag, som ni nog märkt, spenderat i stort sett hela dagen vid datorn. Jag har mått lite konstigt småyr hela tiden, ont i magen och  huvudvärk.. Huvudvärken sitter fortfarande i, tyvärr.. Får hoppas att det släppt imorgon! Självklart har jag även frusit/fryst (?) konstant också.. Börjar bra det här. Bävar redan inför vintern, i det avseende att jag fryser helahelahela tiden under vinterhalvåret. Motsa mig själv litegranna här, men ni förstår nog vad jag menar :)

Ska göra en tidig kväll med tanke på gårdagens sena. Imorgon ska jag som sagt var träffa Hanna i stan, trevligt värre! På kvällen blir det troligtvis förhoppningsvis surströmming till middag :)

Sovgott!
Kommentarer
Postat av: Elin felin

Det blev ju jättefint :-)

2011-08-09 @ 23:24:30
Postat av: Amanda

Thaaaanks Elin felin :)

2011-08-10 @ 12:48:11
URL: http://amandael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0