svar till julia


När jag ändå kommer sitta hemma i stort sett hela dagen så kan jag ju lika gärna blogga, right? Vågar inte gå till praktiken, kommer säkert lyckas he de ur led ännu en gång i sådana fall. Väntar även från ett samtal från vårdcentralen, ifall jag får åka dit.. we'll se..

Julia undrade ju igår varför mamma är borta, så tänkte att jag kan ju ta det här :) Tror inte jag sagt det tidigare så! Mamma går och utbildar sig till socionom och de har fått möjligheten att åka iväg till indien i fem veckor för utlandspraktik (right, elin?!), en kurs där borta helt enkelt. Hon är alltså inte på semester utan hon är på massa studiebesök, lyssnar på föreläsningar och så. Självklart blir det en del sightseeing och turistande, men ändå mest studier :)

När vi ändå snackar resor.. Det jag pratade om igår, telefonsamtalet så berättar jag det senare. Inget stort eller fantastiskt, okej för mig är det de. Men inte för er, hehe ;) Vill i alla fall berätta det för mamma först, så när jag fått tag i henne får ni veta :)
Kommentarer
Postat av: Elin felin

Du har så rätt så =)

2011-04-11 @ 17:45:27
Postat av: JuLia

hihi, okej ;)

2011-04-11 @ 22:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0