why is it so hard


gammal bild

Kom hem för ett tag sen och har förberett lite till dagens middag. Vi ska strax gå ut och grilla. Kvällen, natten och dagen har jag spenderat med linda och lucas, samt fia nu idag. Igår var vi riktigt duktiga, jag och linda, vi satt båda och pluggade. Lite bigbrother hann det bli också.. Idag har vi lekt i lekparken bland annat.

Ikväll är det tjejkväll, jag har faktiskt inte haft någon tanke på att åka dit. Men det lär bli ett litet besök i alla fall. Filippa var väldigt sugen och hon ville jag skulle följa. Så why not? En stund på stan har jag aldrig dött av ;)

Nu - bloggläsning, måste se vad jag missat ;)
Sen - middag!
Kommentarer
Postat av: Lorena

sv: tack vad gullig du är=)



ha en fin fredag =)

2011-04-29 @ 06:36:47
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0