mest längtar jag tills du kommer hem


älskar trycken

Som sagt var så var det första skoldagen på ett bra tag idag. Kul att vara tillbaka och träffa klassen. Dock skönt med lov till veckan :) Pappa hämtade mig vid fyra, imorgon ska jag dock premiärköra moppen som jag hämtade tidigare idag.

Även denna kväll har varit toppenbra, kan inte bli annat med dömjen :D Älskar verkligen såna här dagar. Det enda som saknas är mamma. Som legat vid poolen hela gårdagen i det varma vädret.

Imorgon ska nog jag och pappa åka in till stan och köpa ett par skor till mig. Behöver några som är bra för knäet, när jag i sommar ska ta massa barnvagnspromenader, gå ut med hunden. Ja bara gå lite längre, röra mig helt enkelt. Sen ska vi nog även åka förbi linda och micke, börjar bli en vana det här! Dock inte mig emot :)

Nu ska jag göra en någorlunda tidigkväll, så sov gott på er :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0