lite nya grejer från hm - dåliga mobilbilder

Var aktiv med kameran idag, i alla fall i provrummet. Så tänkte visa lite grejer som jag provade på hm :)


linnet från conscious collection, satt oerhört fult på mig.. På galgen såg det dock snyggt ut.

Klänningen kändes verkligen inte som jag, den hängde i provhytten redan så provade den i alla fall. Fin var den! Men som sagt var, inget för mig.

Bilden är sämst, men inte så lätt att fotografera sig själv ;) Ett vanligt grått linne med jättefin rygg, ångrar nästan nu att jag inte köpte det. Nästa gång så :)

Den här klänningen var inte den heller någonting som jag skulle ha på mig. Såg mest ut som ett nattlinne tycker jag.

Hade tänkt länka till kläderna, men hittar dem inte just nu på hms hemsida. Tror inte de tre första har kommit in än, men den sista klänningen har jag definitivt sett där :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0