kandalakshadreaming ♥


tatueringar med vitt bläck är förjäkla fint!

Ska alldeles strax slå igen mina bruna, ligger redan i sängen :)

Kvällen har verkligen fått mig att längta än mer (det gick tydligen) till min kandaresa. Vill bara åka nu nu nu. Håller typ på att spricka! Satt och pratade minnen från de andra resorna, vilket inte direkt hjälpte. Längtar som tusan!!! Ni fattar nog inte hur underbart det kommer bli ♥

35 dagar kvar nu!

Trodde jag skulle få hämtning tidigare än vad jag fick (bra koll där amanda) så fick helt plötsligt en massa tid. Var då ut en sväng och tog några kort. Hade tänkt visa dem nu, men kamerasladden är borta.. Får bli imorgon :) Inga speciella bilder eller så, absolut inte.. Men ändå kul med lite ny, egna bilder!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0