hurtiga amanda, nåja..



Förvånade (snarare chockade) mig själv, min kropp och nella med att dra ut och springa. Jepp ni läste rätt jag, amanda eriksson, sprang. Min otränade (lata) kropp orkade ca 3km. Bättre än inget och om vädret fortsätter leverera lär jag svisha förbi snart igen ;)

Har faktiskt varit ganska aktiv under helgen. Varit ute på några (två - tre) långa promenader med nella. Gjort mina knäövningar, det måste jag dock men ändå.. Och så. Inte mycket, men alltid en lite början.

Jag och pappa var iväg och köpte nya skor till mig förra veckan. En dålig bild här ovan. Så det var väl dem som peppade mig, eller nå :)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Hade planer för kvällen, men dem gick inte igenom. Så lär slå på en film och ta mig lite av glassen som blev kvar i helgen. Eller så tar jag en tidning/bok och sätter mig ute? Aja, we'll see..
Kommentarer
Postat av: Versatility Beauty&Fashion

Wanna be Versatility Beauty&Fashions Next Top Model? Gå in och svara på Veckans fråga NU!!! ♥ http://wwww.versatilitybeautyandfashion.com/2011/04/veckans-fraga-del-iii/

2011-04-26 @ 09:43:06
URL: http://wwww.versatilitybeautyandfashion.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0