funderingar, grubblerier och kvällens planer

Hade förberett ett aprilskämt igår, men tog mig aldrig tid att lägga upp det.

 

För en stund sen slog det mig, mamma har verkligen åkt. En av de människor som står mig närmast och betyder mest för mig ska jag inte få se på fem hela veckor. Tiden kommer gå fort och det är inte särskilt lång tid, jag vet. Men ändå.. Det längsta vi har varit ifrån varandra är tre veckor, och då var jag på malta. Där hände det nya, roliga, spännande saker hela tiden, jag reste och upplevde. Den här gången befinnet jag mig hemma och mitt i vardagen. Tiden går så sakta här uppe, i alla fall just nu.

 

Nä, måste sluta klaga nu.. För att avsluta inlägget på ett positivt sätt kan jag berätta mina planer för kvällen. Elin kommer och hämtar mig på ungefär en timme. Ska först äta middag med henne och lise och sen ska vi gå på bio. Hur många lingon finns det i världen blir det. Förhoppningsvis bjuder den på många skratt :) En mysig kväll med två av mina favorittjejer!

Kommentarer
Postat av: mamma

Nu sitter vi på flygplatsen i Doha efter den lyxigaste flygningen någonsin:)Jaa, nu har jag farit på riktigt men det kommer att gå så fort! Vi hörs snart gumman......

2011-04-02 @ 18:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0