en riktigt riktigt bra dag



Jag har haft en toppeneftermiddag/kväll, helt klart den bästa på allt bra länge! Fått mysa och lukta på finaste lilltjejen, krama på felicia (ja lucas och spiros också), äta lindas goda kyckling och pasta, druckit te. Bara varit! Allt har varit underbart med andra ord! Det enda negativa är väl att mamma inte befinner sig här, så hon missar allt :) Fast hon har ju en massa annat roligt för sig, såklart.

Jag ska strax gå och lägga mig i sängen (borde redan gjort det, med tanke på hur trött jag faktiskt är).

Imorgon måste jag sluta tidigare för ska till sjukgymnasten klockan två. Får inte cykla för pappa, han är så rädd om mitt knä. Så linda maria är snäll och skjutsar mig. Aja, intressekluben antecknar. Sen imorgonkväll ska jag åka iväg och göra min visumansökan inför kandalaksha-resan, det börjar närma sig!!

Sovgott på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0