dreamplaysuit?!


Minns ni när jag skrev om en playsuit jag sett på tv? Hur som helst så hade jag planer på att sy upp en sådan. Jag och mamma hade ritat och fixat, ritningen blev precis som jag ville ha den. Yes tänkte jag! Ett helt unikt plagg, som bara jag har.

Så sitter jag och bläddrar i en tidning jag fått av cajsa (förövrigt en grym tidning!) och döm om min förvåning, och besvikelse när jag ser denna plysuiten, från ginatricot för 149 kronor! Förbaskat nästan likadan som den jag ville ha. Inte identisk, men dock ändå. Och när den kommer från gt lär alla ha den.

Därför ska nog inte mamma sy upp den i indien.. Blir förhoppningsvis något annat istället som jag förhoppningsvis blir helt och hållet själv om :) Har en idé, men håller den för mig själv denna gång ;)

Så nästa gång jag är på stan ska jag köpa den här ovan, bara så ni vet. OM den sitter bra vill säga..

Tänkte bara upplysa er om detta, otroligt rolig läsning förstår jag ;) Dagens i-landsproblem om vi säger så..

tidsinställt
Kommentarer
Postat av: Elin felin

Den såg verkligen jättefin ut :) Hoppas du passar bra i den!

2011-04-05 @ 19:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0