but I know there's sunshine behind that rain - pray


gummistövlar och trött amanda

Har, som sagt var, pratat med mami på skype. Efter ungefär 300 försök och ett antal korta, avbrutna, samtal lyckades vi få ihop ett ungefär 20 minuter långt ett. Såå kul att se henne :) Klockan sju imorgoon ska hon ha yoga ute i trädgården. Kanske inte så härlig tid. Men ändå, yoga ute i en indisk trädgård med vacker natur (troligtvis), värme och ja, bara själva upplevelsen. Är lite sådär måttligt avundsjuk på henne :)

Nä, slut pratat om mamma och hennes (underbara) resa.

Som ni ser här nedan så var det ett par converse jag köpte. Tydligen har skinn versionen utgått ur sortimentet och görs inte längre. Synd, har velat ha ett par bruna läänge! Fast ett par svarta är inte helt fel det heller :) Ääälskar dem!! Det var i alla fall anledninge till att de var på halva priset- Jag, som precis reklamerat ett par skor och fått tillbaka pengar, var inte sen med att slänga fram lite pengar.

Den övriga shoppingen får ni se imorgon, har tidsinställt det kring tolv :) Så då har ni något att se framemot ;) Kan ge en ledtråd, använde ett av mina födelsedagspresentkort, från hm.

Nu ska jag ta mig lite kvällsfika och slå på ett avsnitt av oc! Börjar 06.30 imorgon så en tidig kväll lär det bli!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0