duktiga jag

Tala om att jag varit duktig. Dammsugit, skurat och städat hela nedervåningen, om man borster från robins rum. Sen har jag renbäddat, dammtorkat och dammat allting i mitt rum. Som pricken över i så har jag tvättat en, snart två maskiner. Hängt upp det och vikt en hel del annan tvätt.

Och nu ska jag baka lite brownies tror jag minnsan. Måste göra lite matte också, om jag inte gör det en annan dag, hehe.. Har ju matte först på torsdag så behövs ju inte än.

Och det regnar, så ingen promenad idag..

Däremot en cykeltur till kusin min. Ska nämligen se film med henne ikväll, och bara mysa. Trevligt värre!


Jag och Genya skulle åka rullskridskor när dem var här, hehe..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0