i wish for a second chance

Håller på att förfrysa, så ska hoppa in i en varm dusch, ta mig lite te och glass (hehe..) lägga mig under täcket och slå på lite oth.
Laddade hem första säsongen för ett tag sen, har hört så mycket bra om den. Har dock inte tagit tummen ur för att börja se, så har bara sett första avsnittet än så länge. Samma med oc, så om någon av dem fastnar (säkert båda så tvserietokig som jag är) lär jag spendera mesta av tiden framför det, brukar alltid bli så..

Sleep tight, talk to you tomorrow sweetiepies :*


Kommentarer
Postat av: Anna

oth är så ruggigt bra, har alla boxar utom typ sista säsongen + den som visas nu... hojta om du vill låna ;)

2010-10-23 @ 00:51:45
URL: http://yuugizen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0