eye for an eye

Så där ja, då var provet inlämnat och klart, sitter i datasalen med elin just nu. Har rast till 12.45 känns sisådär, sen en jättelång svenskalektion och därefter lite matte. Efter det så är det slut för dagen, och helg!

Morfar måst komma och hämta mig för batteriet i moppen var slut och allt var helt tjorv och fel. Fick i varje fall skjuts hit av min söta mormor.

Igår var förresten fia tvungen att fara in til akuten. Inget fruktansvärt som hänt, en grej föll på hennes öga typ och hon fick ett "jack" eller vad man ska säga. Det tejpades och nu är hon bara lite röd.

Blev att jag färgade elins hår igår också, mamma skulle egentligen göra det men hon for ju till akuten så jag gjorde det, snäll som jag är.. Fint blev det också!


fias öga                                                        

Kommentarer
Postat av: Maria - fashionstars ☆

skönt att vara klar :)

2010-10-01 @ 12:26:45
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Elin felin

Ja, du är verkligen snäll som gjorde det! och nöjd blev jag =) Inga röda fläckar i pannan ;)

2010-10-01 @ 12:58:52
Postat av: sara

nu har jag valt ut 3 vinnare på tävlingen veckans blogg!



Gå in och kolla vilka som vann! :] http://sarabraceface.blogg.se/2010/october/veckans-blogg-vinnare.html#comment



Vann inte du den här gången så kommer den en ny tävling på måndag! : D

2010-10-01 @ 14:48:28
URL: http://sarabraceface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0