i want to be in your arms, every day, every night

Ber om ursäkt för min frånvaro.. Men har inte suttit vid datorn de två senaste dagarna.

Kan dra lite snabbt vad jag gjort under helgen som gått :)
I fredags skulle jag vara med hanna och elin, men jag var så jäkla trött. Så jag orkade inte gå dit, lat som jag är, hehe.. Jag tänkte istället ligga i sängen och mysa med en massa film.. Men hann inte ens se en hel, somnade redan klockan sju. Yes sju!! Minns inte ens förra gången jag somnade så tidigt..
Igår så skulle jag och hanna till stan på förmiddagen, så duschade och gjorde mig klar gode fort. Hittade dock ingenting alls.. Inte ens på bikbok :O Skulle köpa julklappar, men hittade inget.. Får åka in någon dag under veckan och se om jag hittar nå :) Sen på kvällen for jag, Charlotte, Ida och Isabelle till Lisa och åt tacos, sjöng singstar och sånt mys :) Tog med mig kameran, men när jag skulle ta kort såg jag att minnsekortet inte var i, hade glömt det i datorn.. Jäkligt klantigt :/

Gode mycket text, så en eloge till er som orkat läsa allt :)


jäkligt ful bild på mig och ida, men äh den bjuder vi på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0