sick, once again

Har än en gång lyckats dra på mig en förkylning, och en ordentlig sådan denna gång.. När jag vaknade kunde jag varken knappt andas eller prata. Blev inte bättre när jag ställde mig upp heller, då höll huvudet på att gå i tusen bitar. Så stannade  hemma. Fast har varit riktigt effektiv och stickat klart min stickning, skrivit i stort sett hela bokrecensionen och pluggat en massa matte :)

Imorgon får vi se hur jag gör med skolan, förhoppningsvis är allt bättre. Fast lite svårt att koncentrera sig med världens förkylning.. Aja hur som helst så ska vi sköta världens sötaste och sjuk(aste) kille, så dagen lär hur som helst bli bra :)

Nu ska jag bege mig mot tv-soffan och enligt sedvanlig tisdagstradition, se dh, cougartown och the middle.


Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Hemma från kanarieöarna nu =)

2010-12-15 @ 10:38:10
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0